• Thank you for taking the time to visit my blog
• Merçi d'avoir pris le temps de visiter mon blog

Mulţumesc tuturor celor care m-au citit sau au avut curiozitatea să răsfoiască post-urile şi chiar celor aterizaţi involuntar pe blog. Nu ţin neapărat la contorul de vizite unice (asta este o minciună sfruntată ;-) dar nu ştiţi de la mine) dar îmi creşte inima să văd că se incrementează şi el drăguţul...
Oricum, vizitând recent contul meu de pe Who's Amung Us, am observat că am circa 9 vizitatori de pe continentul Nord-American (7 din S.U.A. şi 2 din Canada), 1 din America de Sud (Brazilia), 3 din Orientul Îndepărtat (Indonezia, Malaieza şi Singapore). Din Europa vizitatorii sunt după cum urmează (4 din Franţa, 1 din Cehia, 1 din Grecia, 1 din Serbia şi 1 din Turcia) plus destui de mulţi din România – Cluj, Timişoara, Deva, Turnu, Sibiu, Târgovişte şi bineînţeles Bucureşti (23). Sper că nu am uitat vreun oraş.
• Click pentru imagine pentru zoom şi apoi revenire cu butonul back din browser.

Drept mulţumire vă fac un mic dar: o strofă din versurile lui Colin Hay pe care le-am găsit pe SongMeanings. Şi... am să las lumina aprinsă la intrare...

Colin Hay – I'll Leave The Light On


I woke up this morning
Same old questions in my head
At least the weather's getting cooler now
No longer forced to leave my bed
The sun shines through my window
Makes my old house creak and moan
Reminds me of the old lady down the market
Sitting in the sun, stretching her weary bones

And I'll leave the light on
So you can see
I'll leave the light on
Should you decide to visit me
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Multumesc pentru vizita"