Am scris despre cum a fost Webstock 2012 atât cât m-a ținut bateria la laptop, adică numai prima sesiune. Asta pentru că în ciuda eforturilor, nu am găsit o priză liberă. Și acesta ar fi cam singurul lucru de reproșat evenimentului de astăzi. Dar să vedem cum a fost.
 
Primul speaker de astăzi a fost arhicunoscutul Cristian Gog, a vrut el sa facă un ice breaking dar din păcate nu prea i-a ieșit.
A luat cuvântul apoi domnul Martin Harris – așa-zisul „unexpected blogger” – ambasadorul Marii Britanii în România, care ne-a vorbit despre situația politică din România și de inițiativele sale și ale ambasadei.
Angus Slater de la Vodafone a luat microfonul și ne-a împărtășit din promovarea companiei în social media și de asemenea, despre inițiativele CSR ale Vodafone în România.
Cristian Manafu ne-a povestit cum a pornit Webstock și drumul până la fenomenul 2.0 care este astăzi.
Cristian China-Birta ne-a arătat cum poți pleca de la o idee bună, crea o campanie de succes (Hai să aducem România acasă!) și strânge o comunitate în jurul ei.
Partea a doua a primei sesiuni a fost deschisă de Lidia de la Vodafone care ne-ainformat despre concursul desfășurat pe Instagram, cu hashtagul #impreuna. Fotografiile vor putea fi admirate în curând într-o galerie la Vodafone Experience Store din AFI Palace Cotroceni.
Mădălina Uceanu (Portal HR) a prezentat rezultatele unui studiu care arată evoluția joburilor în social media, digital marketing și comunicare.
Dragoș Chivu a prezentat Vodavone Start-App și aplicațiile pentru mobil realizate în parteneriat cu Vodafone.
Am râs în cor la videourile Doza de Haș și am aflat de la Mihai Holhoș cam de ce ai nevoie pentru a realiza astfel de videoclipuri super amuzante și mai ales virale.
Vali Petcu ne-a povestit în stilul caracteristic despre #fail-uri și campanii new media nereușite.

La sesiunea a doua am încercat să mă împart în două și am ales să urmăresc în prima parte Pro Blogging – Trends (au vorbit Răzvan Pascu despre blogul său de călătorii iar Costin Cocioabă și Adrian Ciubotaru despre interacțiunea blogger – brand).
În a doua parte am ascultat prezentările Social Media Professionals (Bobby Voicu despre interacțiunea cu clienții care doresc promovare în social media – de ce?), Andrei Roșca (Spada) despre riscurile în social media și Reward Risk Ratio și Monica Jitariuc (The Practice) a subliniat importanța cunoașterii consumatorului și a prezentat două studii de caz – apartIKEA și Renault Megane Olympic).
Concluzia mea, ca participant în premieră la Webstock? Cu siguranță un eveniment unic în România, de la care rămâi cu ceva învățăminte, dacă vrei. Socializarea are importanța sa și aici a fost din plin chiar dacă pauzele au fost scurte. Am reîntâlnit prieteni și cunoștințe vechi, am dat mâna cu persoane pe care le cunoșteam doar online și am apucat să-i mulțumesc personal lui Cristian Manafu pentru invitație și desigur să-l felicit pentru o ediție reușită.

0 Responses to "Webstock 2012 - live blogging"