Pentru că, într-un fel sau altul sunt cam cu nebăgare de seamă, uituc ar zice unii, din diverse motive complet subiective am lipsit cu desăvârșire de la întâlnirile bloggerilor pasionați de gastronomie de până acum. Cu ajutorul lui Daniel Botea, blogger craiovean, am văzut că prima ediție a avut loc în anul 2014, acesteia urmând cele două ediții din 2015, așa că suntem la a patra ediție.
Ce caut eu la o conferință cu păpică? Bună întrebare, căci nu mă numesc Emil Călinescu (un mare gurmand, dacă cumva încă nu îl cunoașteți) dar nici nu sunt vreun vegetarian sau lacto... mă rog. Dar care este bărbatul care nu și-a dorit să experimenteze în bucătărie, așa cum o făcea, băiat fiind, în laboratorul de chimie al școlii? Hm? Există? Bineînțeles ca nu fac excepție, e suficient să căutați gastronomice pe blog.

Ok, să revenim la lucruri mai serioase: vreți și voi? Aplicați pe site-ul oficial până pe 20 iunie, adică fuguța!
În program:
09:00-10:00 Înregistrare participanți
10:00-11:30 Sesiunea 1 Working with brands
12:00-13:30 Sesiunea a 2-a Chef talks
14:30-16:00 Sesiunea a 3-a Food blogging trends
16:30-18:00 Sesiunea a 4-a Starting a business
Programul complet precum și vorbitorii fiecărei sesiuni, îi găsiți aici.

Fiind o premieră pentru mine, sunt curios tare ce și cum o să fie. Dacă sunteți și voi pasionați ai artei culinare, ne vedem acolo. Dacă nu, fiți fără grijă vă voi ține la curent ca „blogger oficial”. :-P

Eveniment organizat de Evensys,
găzduit de JW Marriott Hotel București, partener principal Lidl.
• Credit imagine: FoodBloggers.

0 Responses to "Vin și eu la #foodbloggers16"